minilinn

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Linn Gustafsson - 25 maj 2011 21:18


Asså det är så brutalt sick ! Det är en morsa som är nazist i USA och hon typ har gjort sina barn till miniNazister.. Hur sjuka får folk bli? Och dom får inte spela tv spel, eller kolla på tv, för att dom får inte ändra åsiskt. Och dom här två döttrarna håller allt detta hemligt. Så att de får leva ett litet dubbelilv. 
På aftonbladets hemsida finns det ett klipp där dom berättar hur allt ligger till, och i klippet visar dom också hur de här två flickorna dansar runt ett hakkors..


Asså, jag blir så irriterad på vissa ibland. Sånt här borde inte får existera.. jag är så sjukt äcklad. Hemska kvinna..   


Aja.. det finns folk till allt... tyvärr. Men nu ska jag ialf tillbringa min kväll framför datorn, hihi

hajdå!    

Av Linn Gustafsson - 25 maj 2011 10:30


eller a, morgon och morgon. Hade det vart helg hade det vart tidigt ialf.  

Men nu är det onsdag ialf, och just den här onsdagen har jag nationella prov i engelska. Som många andra också har... underbart !


Åhh!! Är det nån mer än jag som läste om den där sjuka personen eller? Den där snubben som är typ 23 år och jobbade som konfaledare ? Asså det är så sjukt alltså, han fick två flickor att posera och ta typ nakenbilder ? dom var 14 och 15 år. Han blev så klart av med jobbet och blev sexdömd. Och nu är det en annan försammling som har anställt honom trots alla varningar osv?? 
det är bara så sjukt! euuw 

Menmen, nu kurrar magen .. hihi  

ciao.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Linn, jag är 17 år och är bosatt i Skövde. I den här bloggen kommer du att få läsa om min vardag, personliga åsikter, musik och annat skoj. Så välkommen till min lilla värld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

TAGGA SOMMAREN 2011? :D
 LÄTT! (y)
 öhh nej?
 HAJJEMÄN! :D
 men lol...
 Stig :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards