minilinn

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

så jävla bra idé!!!

Av Linn Gustafsson - 4 augusti 2011 13:14

Var ute och hade sådär roligt igår , och vad såg man mitt ute i Skövde tro??  

joo.. en såndär mast med kran!! eller ah.. den lyfter saker! Och så kom jag på en såndär liten grej..

MAN KAN JU TRIMMA DEN JÄVELN! och sen såhär kan man åka runt asfort!

åhhh.. jag vill ha en såndär när jag fyller år .. hihi  


Man måste instämma lite när jag säger att jag är kreativ ialf! awsome! ;*


men, hajdååå sålänge!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Gustafsson - 29 augusti 2011 20:26


Jadu, känns verkligen som att sommaren är slut nu! kommer att sakna värmen somfan.  Förövrigt så har jag ju börjat tvåan på gymnasiet nudå! och det går asbra!    Åhhh.. saknar sommaren... gaah jag får damp!  Yeeee... så äre det mää't!  Men...

Av Linn Gustafsson - 22 augusti 2011 17:33


yee, det brukar vara så..   har typ "glömt bort" min blogg lite.. höhö, ne men jag har inte pallat. Men nu är jag på G igen ! och det är väll awsome? hihi, men nu är det ialf två dagar kvar tills skolan börjar, och det kommer nog bli skitbra! hoppa...

Av Linn Gustafsson - 7 augusti 2011 20:06


Ligger och glor på Bones! Det är grymma grejjer :) sen blir det att flöta framför film med familjen ! bye     ...

Av Linn Gustafsson - 7 augusti 2011 14:07


Det är så skönt att jag har insett att jag ska sluta färga mitt hår och sånt! Naturligt är bäst! .. men jag funderar på att köra en avfärgning .. höhö oO Men dock vettefan om det är bra.. hmm..? D: Men jag orkar inte ha tusen kilo utväxt sen bara.....

Av Linn Gustafsson - 7 augusti 2011 01:45


lyssnar på Johnny I hardly knew ya men Dropkick Murphys, och det är bra skit det! höhöhö. Jag har verkligen fastnat för den här typen av musik! men det är awsome ju!   Memmen, Sover hos farsan tills på måndag! Och sen kommer min snuttis hem! och så...

Presentation


Mitt namn är Linn, jag är 17 år och är bosatt i Skövde. I den här bloggen kommer du att få läsa om min vardag, personliga åsikter, musik och annat skoj. Så välkommen till min lilla värld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

TAGGA SOMMAREN 2011? :D
 LÄTT! (y)
 öhh nej?
 HAJJEMÄN! :D
 men lol...
 Stig :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards