minilinn

Alla inlägg under juni 2011

Av Linn Gustafsson - 28 juni 2011 18:22

Så sjukt underbart varmt! Och med det tror jag att jag fått lite färg på mej också, hur awsome är inte det då?   , jaao.. idag har jag käkat glass, lirat fotboll, läst bok ute i solen och bara chillat. Sjukt skönt med sommarlov!

   

Men nu ska jag snart käka, hmm, och sen ska jag och massa sjukt goa människor dra och bada innan det blir kväller! 

Ciaaao sötnosar!   

Av Linn Gustafsson - 27 juni 2011 22:17

Jag måste medge att det är rätt fräckt! Hade inte jag vart så jävla feg hade jag lätt prövat det tror jag ! 


  

Eller vad säger ni?  

Av Linn Gustafsson - 27 juni 2011 14:43

Ahaa, nu sitter man hemma hos Sebbe här i Stockholm helt ensam ! Han var tvungen att dra och jobba som alla andra, så att jag lär få klara mig själv ett par timmar. Men ajaa, det blir säkert asbra ändå!
Menmen, dålig update lr vad? Men jag har vart något upptagen typ  Så att jag har inte hunnit förens nu.. hmm..

Midsommarn blev ialf lyckad! Vädret var toppen och det var supertrevliga människor där också!   Förövrigt så har jag väll typ, tagit det lugnt, njutit av att det är sommarlov osåntdär! Och igår var jag uppe i stan med nåra folkissh! Mysigt värre  !! hihi!

Men nu ska jag nog typ kolla på film och vänta på bättre tider   .. *ontimagenochväxtvärk!*  (aaa 

hajjdåå! 

Av Linn Gustafsson - 22 juni 2011 21:33

.. jag har massa ont i huvudet  , men aja, det bästa med smärta är att den går över! hihi.

Justdet, jag har en liten såndär söt lista som säkert tusen andra har.. men ändå !


saker man måste göra i sommar:

*Dissa datorn och vara ute i solen.

*Träffa massa kompisar och hitta på randomsaker!

*Fira midsommar.

*Ha sjukt roligt. 

*Mysa framför tv:n regniga dagar.

*Lära sig något nytt!

*Bada&Sola såklart!

*Lära känna någon ny person. 

*Ett måste är att också vara med familjen!

*Åka ut och göra något annorlunda. 

*Sova längre än vanligt!

*Äta mat! 


Min lista är GRYM!   HAHA!, men nu ska jag krypa ner i sängen och glo på film innan jag somnar. Eller ah.. Jag lär nog somna till filmen !  


  // MiniLinn         



Av Linn Gustafsson - 22 juni 2011 18:36

Lol vad trött man blev då av att storstäda ett helt rum! Det var asjobbigt!   .. Jag måste skaffa städtanter/gubbar när jag blir stor. Så att jag slipper göra det själv! Eller så får jag skaffa ett självstädande hus/lägenhet Jag är superdupder smart! 

hihi, men jag är förövrigt fett nöjd med mina prestationer.. jag har tillochmed möblerat om lite    *stolt*

Och just nu längtar jag som in åt helvete tills imorn! Det kommer bli så roligt att åka iväg ochsånt. Och jag hoppas att det blir fint väder imorn. Annars förblir jag blek. Jag måste ha sol och sola ikapp lite!   

Menmen, nu ska jag ta det lugnt och duscha och sånt! Skitnice!  

byebye sålänge bruudar! .. och snubbar (a

  hihi, jag är söt    


Av Linn Gustafsson - 22 juni 2011 10:07


Som sagt så drar jag till Stockholm imorn! Det kommer bli fett roligt! Men innan dess har jag .. för mycket att göra?   Bara idag måste jag storstäda mitt rum, leta fram en massa kläder och annat skit som jag ska ha med mig, sen måste jag fixa en bikini, jag måste duscha.. och massa annat som jag inte orkar tänka på.. heh! 

Men innan jag gör något, ska jag lägga mej och glo på the hills. Det var sjukt länge sen jag såg det  , undra om jag fortfarande tycker om det programmet.. hihi! 

   


 höres människor!  



Av Linn Gustafsson - 21 juni 2011 19:57

.. HAHA jaduu. Satt och försökte slicka mig själv på armbågen förut   ? Och sen försökte jag ta ett kort så att det skulle se ut som att jag klarade det.. men det gick åt helvete med det !  

Jag som ville kunna skryta för alla i hela världen att jag kunde det.. MEN NEJDÅ? dumma verklighet! ..  jag tror att någon där uppe ser ner på mej..   


 


HAHA!, men ialf, sista sommarskoldagen nurå! HAJDÅÅ SCHOOL! Fett gött att äntligen bli klar med den där skiten  

Men nu ska jag käka eller något, bye!  

Presentation


Mitt namn är Linn, jag är 17 år och är bosatt i Skövde. I den här bloggen kommer du att få läsa om min vardag, personliga åsikter, musik och annat skoj. Så välkommen till min lilla värld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

TAGGA SOMMAREN 2011? :D
 LÄTT! (y)
 öhh nej?
 HAJJEMÄN! :D
 men lol...
 Stig :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards