minilinn

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linn Gustafsson - 24 maj 2011 18:23


Vilken kreativ rubrik jag har då ? Jag är faktiskt smart av mig! 1+1 blir faktiskt 6.. och hur jag fick fram det är upp till var och en att klura ut!
sug på den karamellen!    


Vad händer annars då? Joo.. ett askmoln kommer och besöker lilla Sverige ikväll.. det säger aftonbladet ialf. Och det är väll alltid trevligt med lite främmat ? hihi, Sverige kan känna sig överraskat! *humor* 


jaja, idag var det nationella prov i mattematik för alla ettor i gymnaset i Sverige! (tror jag?) Och vad säger man om det provet tro? tjaa.. n.p i 9:an var svårare och det var inte ens svårt då.. så att dom där skolgubbarna som gjorde det här provet kan känna sig ÄGDA om det var meningen att det skulle vara supderduper svårt!  


Så vad var meningen med detta inlägg ?.. Jo, samma ska som med meningen med livet! 

haj-då! 

Av Linn Gustafsson - 24 maj 2011 16:28


Hejsan, för er som vill veta så är jag inne på min femte blogg nu! Har både haft på devote, och på blogg.se. Men det blev lite smått tråkigt, så att jag tog bort dom efter ett tag. Men jag ska försöka att behålla den här bloggen ialf!   


Så, lite kort info om mig då

Namn: Linn Gustafsson
Bor: Skövde
Skola: Lichron
Längd: 1.63
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå/Grå

Mjaa.. mer än den informationen om mig behöves väll inte just nu? Fortsätt läs så kommer det mer om mig i efterhand! Så att jag räknar med att folk håller sig lite smått uppdaterad på min blogg! Jag kan faktiskt vara rätt intressant! 


Justdet, angående mitt namn "minilinn", det namnet valde jag bara för att jag är liten.. eller inte liten såsätt, men kortare än många av de jag känner. hihi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Linn, jag är 17 år och är bosatt i Skövde. I den här bloggen kommer du att få läsa om min vardag, personliga åsikter, musik och annat skoj. Så välkommen till min lilla värld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

TAGGA SOMMAREN 2011? :D
 LÄTT! (y)
 öhh nej?
 HAJJEMÄN! :D
 men lol...
 Stig :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards