minilinn

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Linn Gustafsson - 3 augusti 2011 10:14

shiit vad seg man kan vara då!? 

men det går nog över snart när jag har dushat och skit! hihi, med tanke på allt så råkar jag behöva skynda mej lite också...

jag är trött!!!!!!!    ... åhåå, men jag får skylla mej själv antar jag.. hihi

men nu ska jag ta och röra på mej lite! 

Höreees!   

Av Linn Gustafsson - 3 augusti 2011 03:11

Tjeeenare! Jag har tråkigt!   


Jag heter: Linn
Jag vill: Leka 
Jag har: Lixom lite tråkigt
Jag är rädd för: Laxar
Jag är inte: Lat
Jag sjunger: Ljudligt!
Jag är: Lätt bäst!
Ett djur jag påminner om: Lunne fågel
Jag gillar: Livet


Fem små sanningar:

1. Jag gillar inte grönsaker!

2. Jag brukar sno min syrras headset när jag tappar bort mitt.

3. Jag kan verkligen inte ljuga om något, jag är sämst på lögner!

4. Jag känner mig stor.

5. Jag är en aning... lat.


  

omsisådär nåra timmar ska jag upp igen, städa mitt rum, fixa mej och sedan träffa en såndär rolig liten typ! awsome!
Men dock är det inte det minsta kul att städa rummet...


hmm... men ska kolla på Dexters Labratorium nu ;3

ciaao! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Linn, jag är 17 år och är bosatt i Skövde. I den här bloggen kommer du att få läsa om min vardag, personliga åsikter, musik och annat skoj. Så välkommen till min lilla värld!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

TAGGA SOMMAREN 2011? :D
 LÄTT! (y)
 öhh nej?
 HAJJEMÄN! :D
 men lol...
 Stig :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards